22 Temmuz 2012 Pazar

McDonald’s ürün yelpazesini kepekli ürünlerle genişletiyor



McDonald’s, salatalar ve ızgara tavuklu sandviçin de aralarında bulunduğu Hafif&Aktif menülere kepekli ürünleri de ekliyor. McDonald’s’ın ilk 6 ayda yüzde 30 büyüdüğünü belirten Genel Müdür Dilek Başarır, aynı büyüme hızımızı yılsonunda da artırarak sürdüreceğiz diyor.


McDonald’s, uzun zamandır menüleri arasında yer alan Hafif&Aktif ürün yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Hafif&Aktif menüleri arasına artık kepekli menüler de eklendi. Etli ve tavuklu olarak hazırlanan iki yeni kepekli sandviçe küçük salata ve içecek de eşlik ederken ürünlerin tanıtımında Danimarka’da McDonald’s restoranında 18 yıl önce keşfedilen Top Model Tülin Şahin rol alıyor.

McDonald’s Genel Müdürü Dilek Başarır; Biz ürün yelpazemizi sürekli geliştiriyor ve yeniliyoruz. Bir yandan mevcut ürünlerimizi geliştirirken, diğer yandan yeni ürünler ile tüketicilerimizin değişen ihtiyaçlarına yanıt veriyoruz.

En son geliştirdiğimiz, etli ve tavuklu olarak kepekli ekmek içinde hazırlanan ürünlerimizin ve küçük salatalarımızın da dahil olduğu, salatalar ve ızgara tavuklu sandviçin de aralarında bulunduğu Hafif&Aktif menülerimiz sayesinde; günün her saatinde, her yaş ve cinsiyetten misafirlerimizin zevkle tüketebilecekleri ürünleri sunuyoruz diye konuştu.

İlk 6 ayda yüzde 30 büyüdü2012 yılının ilk 6 ayını da değerlendiren Başarır, tüketicilerimizin bizden ne istediği ile yakından ilgileniyoruz, onları dinliyoruz. Bu doğrultuda restoranlarımızı aile, çocuk, genç, çalışan gibi değişik kesimlerin beklentilerini karşılayacak şekilde yeniden dizayn ediyoruz. Yeni açtığımız restoranlarımız yeni konseptle hizmete giriyor... Ayrıca işbirliği başlattığımız Oxi-Gen Music Network ile restoranlarımızda çok kaliteli müzik yayını yapıyoruz.


Bütün bu uygulamalarımız ve planladığımız yeni inisiyatiflerimiz ile misafirlerimizin günün her saatinde, her yerde bize ulaşabilmelerini, bu sırada en iyi restoran deneyimini yaşamalarını hedefliyoruz. Yaptığımız çalışmalar bu çabalarımızın misafirlerimiz tarafından çok iyi algılandığını gösteriyor. İş sonuçlarımız da buna işaret ediyor. İyi bir yıl geçiriyoruz İlk 6 ayda yüzde 30 büyüdük. Aynı büyüme hızımızı yılsonunda da artırarak sürdüreceğiz diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder